Ekonomi

Vestel, Türkiye’nin en değerli markaları arasında ilk 3’e adını yazdırdı

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, “Türkiye’nin En Değerli Markaları” araştırmasının 2023 sonuçlarını açıkladı. Vestel, 927 milyon dolarlık değerleme ile ilk 3’te yer aldı.

Vestel, marka değerindeki istikrarlı yükselişini sürdürüyor. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından yapılan Türkiye’nin En Değerli Markaları Araştırması 2023 sonuçlarına göre Vestel’in marka değeri 927 milyon dolar olarak açıklandı. Geçen yıl sıralamada 7 basamak yükselme başarısını göstererek ilk 5’e giren marka, bu yıl listedeki yerini 3. sıraya taşıdı. Geçen yıl 720 milyon dolar olarak açıklanan marka maliyeti yüzde 28 artışla 927 milyon dolara ulaştı.

Küresel ölçekte bir teknoloji şirketi olma vizyonuyla faaliyetlerini sürdüren Vestel, çalışmalarını dünyanın 158 ülkesine ulaştırarak Türkiye’ye fiyat yaratıyor. Ar-Ge ve inovasyona dayalı teknoloji üretimiyle sektöründe dijital dönüşüme öncülük eden marka, yaptığı çalışmalar ve hizmetlerle marka değerini artırmaya devam ediyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

haber-manavgat.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu